Das Szenario hat den Wetter-eintrag, da muss das Wetter ausgewählt/eingetragen werden, was Du haben willst.
Bremerhaven-Bremen V1.1
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- erhältlich
- PushingTin
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I'm not sure if I'm in the correct department now, but I'll shoot anyway. And, as always; feel free to answer in german (I read and understand but my writing is generally waaaaay to bad).
I'm working on a EBuLa-template for EBuLa-designer but now I'm stuck, not knowing the functions on the signals in the Bremen area. At km 130,0 signal 17F is located in the directions of Bremen Hbf from Burg and then there is a couple of signals following, 11 208, 11 206 etc. What are the functions of these? I've come to the conclusions that 17F would be a Einfahrsignal and the rest Zwischensignals, but something tells me I'm probably wrong here. Anyone out here having better knowledge about it?
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Wohin gehts denn? Sieht echt super aus. Verwendest du weiterhin nur die Payware Add-Ons Hamburg - Hannover und Münster - Bremen?
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Oh toll! Dann kann man ja irgendwann mal den ganzen RE 8 von Hannover nach Bremerhaven fahren! Ich freu mich schon riesig darauf! Weiterhin alles Gute und viel Spaß beim Streckenbau!
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Sieht nach Sebaldsbrück aus.
von Hannover nach Bremerhaven
Ich glaube nicht, das bis nach Hannover gebaut wird. Sind von Bremen Hbf bis Hannover Hbf 122km. Dann noch Seelze Rbf dazwischen, der auch nicht grade klein ist.
Auch wenn ich an der Strecke in Verden wohne und mir diese schon seit Ewigkeiten im TS wünsche, glaube ich kaum, das diese bis Hannover umgesetzt wird.
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Da können wir nur abwarten und hoffen, denn von der Qualität deiner Strecken, PushingTin , könnten sich echt mal ein paar Payware-Entwickler eine Scheibe abschneiden. Auch wenn die Strecke vielleicht nicht ganz bis nach Hannover verlängert wird.
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Wie toll diese Bilder wieder sind. Großes Lob - viel Erfolg beim Weiterbauen
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ich hatte in der Vergangenheit mit PushingTin Armin geschrieben wegen Streckenerweitung bzw. Vorschläge und er schrieb das er bis Hannover bauen möchte. Warum auch nicht, kann er ja in Abschnitten machen - es jagt ihn ja keiner. Ich hatte Ihn ja als Zwischenziele Verden und Nienburg vorgeschlagen.
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Bremen Sebaldsbrück und Achim...
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What a lovely route this is. I am building Real Drives for it. However i bumped into an issue: Just before Bremen Burg (richtung Bremen) there is a distant signal that shows a warning of 80km/h ahead. I acknowledge but get zwangsed imediately after. I’ve checked twice with the same result. Could it be the wrong magnet type at that signal? Or perhaps some built-in gpa function that has a wrong entry?
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HI Kim,
if you pass the signal with the warning (80) with 100 km/h or more , you have to acknowlege
the warning, and you are in the brake curve like you get with a normal warning signal. If you
pass the signal with lower then 100 km/h, you will get no magnet interaction ...Greetings .. Armin
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The supervised speed is actually 95km/h.
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HI Kim,
if you pass the signal with the warning (80) with 100 km/h or more , you have to acknowlege
the warning, and you are in the brake curve like you get with a normal warning signal. If you
pass the signal with lower then 100 km/h, you will get no magnet interaction ...Greetings .. Armin
I do acknowledge. But still get zwangsed imediately, which i shouldn’t. Either here should be a speedwarning sign about 400m before the Vorsignal (so i know i have to slow down from 160kmh), or there should be no gpa at all by that Vorsignal, but only a 1000hz magnet.
The first warning of 80km/h ahead is at the Vorsignal. So when i acknowledge i should have 650m(? can’t remember the exact distance) to slow down to below 80. I certainly should not be zwangsed only seconds after passing that first warning.
Or put another way, this is what should happen:
I drive at the line speed (160kmh)
I pass the Vorsignal with the Zusatsanzeiger that shows 8.
I acknowledge and slow down within the brake curve, and all is good.
This is what happens:
I drive at the line speed (160kmh)
I pass the Vorsignal with the Zusatsanzeiger that shows 8.
I acknowledge but get a Zwangsbremsung only a few seconds after passing.
I can make you a video of it if you want me to.
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Hi Kim ,
nothing like you described happened to me .... I drive past the signal ... acknowledge and have 23 sec to bring
the train below 85 (PZB on top) .... thats it ... works fine and everytime for me ...You are sure, that you acknowledged ??
Armin
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PushingTin Yes very sure. Tried twice. I am driving the vR101 so pzb should be fine.
I will do a video tonight.
Btw. Amazing route you have built. I am almost finished with the Real Drives for it.
I am beginning to think this may be an issue with th vR101….
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Hi, ich kann mich anschließen, Ich hab gestern ein Szenario von hier gespielt auf der Strecke. Zug war vr 146 mit PZB und Sifa.
Bei jeder zweiten PZB Quittierung bekam Ich eine Zwangse. Der 80er und 1000er Leuchtmelder haben 3-4 geblinkt, danach kam die Zwangse
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So, ich habe eben schnell ein Testscenario gemacht mit der VR 146 (Influenzo) , und alles
hat genau so funktioniert wie ich es denke, das es sein soll ....Kurz nach Vorbeifahrt mit 160 km/h Wachsam gedrückt ... dann auf 80 runtergebremst,
und alles war gut ...
Achtet mal darauf, das ihr erst NACH Vorbeifahrt kurz die Wachsamkeitstaste drückt ... und
nicht drückend drüberfahrt ...... ihr habt nach Beeinflussung 4 sec Zeit zu drücken ....
Mehr kann ich leider auch nicht machen ....Armin
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PushingTin 3;30
If i didn’t acknowledge at the right place, the 1000hz lamp would not light up.
Can i ask? Why is there a gpa at that Vorsignal. What purpose does it serve, when all it needs Signaltechnisch is a 1000hz magnet.
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