Was könnte wohl dahinter stecken? Nur ein Mk3 Enhancement Pack...?
[AP] Mk3 A-B Coach Pack
-
- erhältlich
- komax
-
-
Oh, da hätte ich nichts dagegen.
Dürfen auch meinetwegen neue Mk3s sein.
Die machen sich dann gut zwischen zwei Class 43 oder hinter einer Class 90.
-
komax
Hat den Titel des Themas von „[AP] was kommt als nächstes?“ zu „[AP] Mk3 A-B Coach Enhnancement Pack“ geändert. -
Es wird wohl tatsächlich "nur" ein Mk3 Enhancement Pack und nicht eine von vielen erhoffte Überarbeitung des Class 90 Packs...
-
Ich hätte da lieber ein EP für die Class 180 gesehen. Man kann bereits heute von Kings Cross bis Sunderland durchfahren. Hull und richtung Bradford sind teilweise auch in der Mache. Mit der Kiste könnte man dann sehr viel machen.
-
Ja, es gäbe einige interessantere Projekte in die AP ihre Ressourcen sinnvoller einsetzen könnte => bspw. Class 180 EP, Class 390 EP, Voyager EP, Class 165/166 EP, Class 442 EP etc.
-
-
oder einfach mal eine vernünftige Class 47...
-
Ich würde auch sagen, daß bei AP mal wieder ein "richtiges" EP kommen sollte. Class 700 und 800 sind doch wohl eher Soundpacks.
Natürlich werden diese EMUs dadurch erst fahr-und hörbar, und sind auch etwas günstiger.
Ich würde allerdings gerne mehr bezahlen und hätte gerne sowas wie Class 37, 411, 375-387.
-
Ich hätte da lieber ein EP für die Class 180 gesehen. Man kann bereits heute von Kings Cross bis Sunderland durchfahren. Hull und richtung Bradford sind teilweise auch in der Mache. Mit der Kiste könnte man dann sehr viel machen.
Soundmod für die 180 gibt es hier:
-
Barrett
Hat den Titel des Themas von „[AP] Mk3 A-B Coach Enhnancement Pack“ zu „[AP] Mk3 A-B Coach Enhancement Pack“ geändert. -
Hier noch die Beiträge aus den letzten Wochen:
In our forthcoming Mk3A-B Coach Enhancement Pack, we are endeavouring to cover some variations of Mk3 coaches which are not included by default with the GEML Class 90 on Steam (the add-on we are using as the base for our enhancements).
Here is one such variant, the RUB, which could be seen on the West Coast Main Line until the mid-1980s. They were then converted to RFMs which provided extra seating and reduced kitchen provision. The RFM is what is included by default with the GEML Class 90.
The two main differences with the RUB are:
- Two additional rectangular windows on the corridor side
- Completely different frosted window arrangement on the non-corridor side. The two narrow windows are reminscent of the arrangement that HSTs retained throughout the years, albeit plated over.Another variant included with our forthcoming Mk3A-B Coach Enhancement Pack is the BFO (Brake First Open).
It is unclear what the purpose of these 3 vehicles was. They initally saw use on the 'Clansman' between Euston and Inverness before being used like any other FO (First Open), the only difference being that the brake end was marshalled next to the DVT. After their use ceased on the West Coast Main Line upon the introduction of the 'Pendolinos', they transferred to the Great Western sleeper.
Also, some of you may spot the integral tail lights which were only fitted to Mk3Bs BFO/FOs and Mk3A sleepers. Scenario creators can choose whether to use a traditional tail lamp or the integral lights.
On the subject of the Mk3A sleepers, these, as well as the 'day' coaches used on the Great Western sleeper, will not be featured in this pack. We hope to produce a separate enhancement pack for those at some point.
It turns out covering all major liveries and variants of the Mk3a/b coach takes a little longer than expected...!
One of the highlights is Chiltern Railways' plug door Mk3s. Thank you to Matthew Wilson of Vulcan Productions for allowing us to include his door model in our pack.
Just some more audio work to go and then the Mk3A-B Coach Pack will be available for your delectation. Thank you for your patience.Mk3A-B Coach Enhancement Pack becomes Mk3A-B Coach Pack
With Dovetail Games' kind agreement, everything you need for our enhanced Mk3a/b coaches will now be included in our pack. This means you will not need any other packs (requirements) for our pack to work.
To avoid any confusion and to reflect the fact it is now a self-contained rolling stock pack, we will be marketing this pack as simply the Mk3A-B Coach Pack.
We hope for this to be just the start of collaborating with Dovetail Games to bring you the best possible content for Train Simulator Classic. -
komax
Hat das Thema geschlossen. -
komax
Hat den Titel des Themas von „[AP] Mk3 A-B Coach Enhancement Pack“ zu „[AP] Mk3 A-B Coach Pack“ geändert. -
Hier alle Farbvarianten und Innenräume im Überblick:
-
-
Out now £11.99 https://www.armstrongpowerhous…7xGCnJBjN8zPw6FZnFV-agWCk
Patch to add Virgin Branding https://www.vulcanproductions.…KrQB2g3SmvPhRKa9EBHVWlvQo
-
An update has been uploaded for our Mk3A-B Coach Pack which fixes the following:
- Red stripe added to ICS1(1) RFM variant
- Incorrectly illuminated CDL lights in head-out view fixed.The type of CDL light on the coach you have your head out of can not be changed due to Train Simulator not supporting the hiding/showing of child objects in a passenger view (this is what Train Simulator treats the head-out view as).
Simply re-download the pack from your 'Downloads' page to obtain this update.
-
Every day is a school day!
Following some kind assistance from the community, all central door locking bodyside indicator lights should now look correct from the head-out view on our Mk3A-B Coach Pack.
Simply re-download from your 'Downloads' area to obtain this fix.
-
komax
Hat das Label von in Entwicklung auf erhältlich geändert. -
...die Update-Liste wird wohl von AP ein wenig stiefmütterlich behandelt.
Wenn ich nämlich auf "Your Downloads" nach "Sort By Last Updatet" sortiere sind seit dem letzten Eintrag in der Liste einige Änderungen nicht dokumentiert.
-
... das war mir auch schon aufgefallen, jedoch schreibt Richard dazu in der Update Liste:
"If your ‘Downloads’ area tells you a pack has been updated but it is not listed here,
the update is not of relevance to you as a customer and is most likely a housekeeping
exercise on our part"
Daher sehe ich das Ganze eher gelassen und lade die Pakete gleich wieder neu.
In der Ruhe liegt die Kraft ...
-
-
Wrong thread
-
Wrong thread
Finde ich nicht: schliesslich kommt die Update-Info zum MK3 nur von Dir-und nicht von AP(wo ich auch öfters nachschaue)
-