[AP] Mk3 A-B Coach Pack


Abonniere unseren Kanal auf WhatsApp (klicke hier zum abonnieren).
  • komax

    Hat den Titel des Themas von „[AP] was kommt als nächstes?“ zu „[AP] Mk3 A-B Coach Enhnancement Pack“ geändert.
  • Ich hätte da lieber ein EP für die Class 180 gesehen. Man kann bereits heute von Kings Cross bis Sunderland durchfahren. Hull und richtung Bradford sind teilweise auch in der Mache. Mit der Kiste könnte man dann sehr viel machen.

  • Ich würde auch sagen, daß bei AP mal wieder ein "richtiges" EP kommen sollte. Class 700 und 800 sind doch wohl eher Soundpacks.

    Natürlich werden diese EMUs dadurch erst fahr-und hörbar, und sind auch etwas günstiger.

    Ich würde allerdings gerne mehr bezahlen und hätte gerne sowas wie Class 37, 411, 375-387.

  • Barrett

    Hat den Titel des Themas von „[AP] Mk3 A-B Coach Enhnancement Pack“ zu „[AP] Mk3 A-B Coach Enhancement Pack“ geändert.
  • Hier noch die Beiträge aus den letzten Wochen:

    In our forthcoming Mk3A-B Coach Enhancement Pack, we are endeavouring to cover some variations of Mk3 coaches which are not included by default with the GEML Class 90 on Steam (the add-on we are using as the base for our enhancements).

    Here is one such variant, the RUB, which could be seen on the West Coast Main Line until the mid-1980s. They were then converted to RFMs which provided extra seating and reduced kitchen provision. The RFM is what is included by default with the GEML Class 90.

    The two main differences with the RUB are:
    - Two additional rectangular windows on the corridor side
    - Completely different frosted window arrangement on the non-corridor side. The two narrow windows are reminscent of the arrangement that HSTs retained throughout the years, albeit plated over.



    Our forthcoming Mk3A-B Coach Enhancement Pack will feature all 20 individually named InterCity Pullman coaches for those opulent 1980s West Coast Main Line scenarios.

    There's also another feature on display here which the eagle eyed amongst you might spot!


    It turns out covering all major liveries and variants of the Mk3a/b coach takes a little longer than expected...!
    One of the highlights is Chiltern Railways' plug door Mk3s. Thank you to Matthew Wilson of Vulcan Productions for allowing us to include his door model in our pack.
    Just some more audio work to go and then the Mk3A-B Coach Pack will be available for your delectation. Thank you for your patience.


    rail-sim.de/forum/wcf/attachment/506273/

  • komax

    Hat das Thema geschlossen.
  • komax

    Hat den Titel des Themas von „[AP] Mk3 A-B Coach Enhancement Pack“ zu „[AP] Mk3 A-B Coach Pack“ geändert.
  • Hier alle Farbvarianten und Innenräume im Überblick:

  • An update has been uploaded for our Mk3A-B Coach Pack which fixes the following:

    - Red stripe added to ICS1(1) RFM variant
    - Incorrectly illuminated CDL lights in head-out view fixed.

    The type of CDL light on the coach you have your head out of can not be changed due to Train Simulator not supporting the hiding/showing of child objects in a passenger view (this is what Train Simulator treats the head-out view as).

    Simply re-download the pack from your 'Downloads' page to obtain this update.

  • Every day is a school day!

    Following some kind assistance from the community, all central door locking bodyside indicator lights should now look correct from the head-out view on our Mk3A-B Coach Pack.

    Simply re-download from your 'Downloads' area to obtain this fix.

  • komax

    Hat das Label von in Entwicklung auf erhältlich geändert.
  • ...die Update-Liste wird wohl von AP ein wenig stiefmütterlich behandelt.

    Wenn ich nämlich auf "Your Downloads" nach "Sort By Last Updatet" sortiere sind seit dem letzten Eintrag in der Liste einige Änderungen nicht dokumentiert.

  • ... das war mir auch schon aufgefallen, jedoch schreibt Richard dazu in der Update Liste:


    "If your ‘Downloads’ area tells you a pack has been updated but it is not listed here,

    the update is not of relevance to you as a customer and is most likely a housekeeping

    exercise on our part"


    Daher sehe ich das Ganze eher gelassen und lade die Pakete gleich wieder neu.

    In der Ruhe liegt die Kraft ... ;)

    ... Grottenmolch der ersten Stunde und stolz darauf !