[RSSLO] Vectron – BR 193 AC – AC/DC

    • available
    • [RSSLO] Vectron – BR 193 AC – AC/DC

      Die Vectron BR 193 AC - AC/DC ist ab jetzt für 14.99€ erhältlich!


      Beschreibung:


      RSSLO wrote:


      Around the end of the 20th century and the beginning of the 21st century Siemens successfully produced freight and passenger/universal versions of its Eurosprinter locomotive platform; initially made as single voltage machines for European state railways (Austria, Germany), later as multivoltage locomotives for cross border working; this design resulted in numerous orders from both state and private railways, as well as rail leasing companies, primarily in the European Union area.
      Siemens identified the potential for further growth in the market, particularly in trans-Alpine freight (Northern Europe to Italy), railfreight from northern European ports into Europe and from Baltic ports into Russia, as well as the potential for growth in newer members of the European Union (Poland, Hungary etc.).

      Models included:
      • ELL Vectron AC
      • ELL Vectron AC (208)
      • ELL Vectron AC/DC


      Features:
      • Realistic sound effects (recorded from the real locomotive). Optimized for EFX / Openall.
      • Authentic cab.
      • Dirt effects on the model skin.
      • Sifa Safety system (Zeit-Zeit-Sifa)(full advanced version, basic version).
      • PZB System. (Modus U ,M ,O ) (inside german version)
      • AFB cruise control.
      • LZB System
      • 2 Tone Horn.
      • Rain effects on the windows.
      • Dynamic cabin light, dynamic cabin table light
      • Instrument lights.
      • Interval wiper modus.
      • Full motion wiper modus.
      Scenarios(Englisch/Deutsch):
      • RSSLO BR193 – Fast Delivery

      Deliver the wagons to Dissen.
      1. Rating: *
      2. Duration: 20 min
      3.Scenario type: Standard
      4.Route: Seebergbahn
      • RSSLO BR193 – Night Passenger Train In Winter
      You will drive the passenger train from Seeberg to Dissen in winter time.
      1. Rating: **
      2. Duration: 20 min
      3. Scenario type: Timetablet scenario
      4. Route: Seebergbahn
      • RSSLO BR193 – Passenger Train

      You will drive passengers to all stations from Siegen to Grevenbrueck, but be aware that other trains have the priority so you will need to wait for them to drive first.
      1. Rating: ***
      2. Duration: 50 min
      3. Scenario type: Standard scenario
      4. Route: Ruhr Sieg Line
      • RSSLO BR193 – Light Freight Train

      You drive the light freight train from Altenhundem to Altena.
      1. Rating: ****
      2. Duration: 45 min
      3. Scenario type: Standard scenario
      4. Route: Ruhr Sieg Line
      • RSSLO BR193 – Special Delivery

      You will drive special cargo inside the wagon from Berndorf to Almsfeld.
      1. Rating: *****
      2. Duration: 50 min
      3. Scenario type: Standard scenario
      4. Route: Seebergbahn

      Manuals:
      English and German PDF manuals are included.


      Werbung
    • Ein paar Bilder der Lok....ein kurzes Testvideo erscheint später...
      Images
      • RailWorks 2015-08-10 20-02-39-83.jpg

        310.17 kB, 1,920×1,080, viewed 331 times
      • RailWorks 2015-08-10 20-01-19-68.jpg

        210.25 kB, 1,920×1,080, viewed 347 times
      • RailWorks 2015-08-10 20-06-11-10.jpg

        321.33 kB, 1,920×1,080, viewed 309 times
      • RailWorks 2015-08-10 20-03-41-95.jpg

        347.7 kB, 1,920×1,080, viewed 297 times
      Mein Youtube Kanal mit Let`s Plays von dem Train Simulator 2016: youtube.com/user/L4nn2rtRW
      Zu meinem Flickr: flickr.com/photos/130193414@N08/
      Meine Facebookseite: facebook.com/lennartrw
    • Peti91 wrote:

      Don't includes this features:

      - Train lenght system
      - Main circuit breaker ( Hauptschalter )
      - Headlights switch
      - Etc
      Its not an Advanced Version.
      Train Length System is avaiable with shift+t


      Was mir bisher negativ aufgefallen ist:
      - PZB: Beeinflussung LM 85(70,55) zeigen dauerlicht anstatt blinken
      - Fahr-Bremshebel und Führerbremsventil mit Tastatur ziemlich empfindlich


      Der Rest ist super geworden.

      The post was edited 1 time, last by Basti1701 ().

    • Interessant, wie sie (ähnlich den Fahrzeugen von Fopix) dieses "openall" unterstützen.
      Mich würd ja mal brennend interessieren, wo sie das Zeug herbekommen haben.
      Bei mir auf dem Rechner läuft übrigens (wahrscheinlich auch bei euch) dieses hier:
      de.wikipedia.org/wiki/OpenAL

      Ob die Entwickler sich wirklich damit auseinandergesetzt haben, wenn sie nicht mal wissen, wie man es schreibt? :ugly:

      Ansonsten freu ich mich über den Release dieser Lok, schließlich ist die Baureihe 193 inzwischen recht häufig auf deutschen Gleisen anzutreffen.
      Über das Design mag man streiten, aber das Ding soll schließlich fahren und nicht schön ausschauen. :thumbup:
      Weichenzungen haben wenig zu sagen, sind dafür aber richtungsweisend.
      Werbung
    • Nice one ! :love:
      Images
      • Screenshot_Three Country Corner Route_47.13815-9.94661_17-01-01.jpg

        1.11 MB, 2,560×1,440, viewed 242 times

      The post was edited 1 time, last by ES64F4 ().

    • @BkBtMarcel ,

      eigentlich schon:

      - 200km/h statt 160km/h
      - 4 Panto Version (Mehrsystem fähig)
      - LZB
      - Kleine Änderungen am Führerstand (aber nix entscheidendes)
      - Etwas andere Fahrphysik
      -> Im Gegensatz zur anderen Vectron die es bei Rt gibt, fährt sie auch real in Deutschland
      - Es kommt noch ein Soundupdate
      Gruß, Clemens :)
      Meine Szenarien und mehr. (anklicken)
      Werbung
    • Hallöchen ;)

      ich frage mich erstmal zwei Sachen. Wird es diese auch bei Steam demnächst geben oder doch nur auf der RSSLO Seite? Ich gehe mal davon aus, dass es nur bei RSSLO erhältlich sein wird, aber gut. Die zweite Sache ist, wenn es diese 193 nur auf RSSLO zu kaufen gibt, wird es eine Auslandsüberweisung etc. o.ä. sein oder eine Inlandsüberweisung?

      Würde mich über Antworten freuen

      Gruß Marvin
    • PayPal ist verfügbar. Ich zahlte auf diese Weise. :)

      EDIT : Der Fahrer des Vectron DC hat einen schmutzigen Kopf. Sie können den neuen Vectron-Treiber in der ehemaligen installieren.
      Images
      • Screenshot_Three Country Corner Route_47.15368-9.81584_14-33-03.jpg

        81.98 kB, 800×450, viewed 246 times

      The post was edited 1 time, last by ES64F4 ().

    • Der Außensound der auf @LennartRW Video (vielen Danke) fehlt, ist bei der alten Vectron die ich vor einigen Tagen heruntergeladen habe, vorhanden. Da auch sonst Sound usw. fast gleich sind, bis auf fehlende zweite Pantos und LZB eigentlich ein Repaint der bisherigen Lok, vermute ich, dass der Außensound irgendwo "verloren" wurde...Update ist ja wohl angesagt. Leider gibt es ja kaum Szenarien für diese Lok, ich hoffe da schon länger, dass ich sie dann auf @nobsi angekündigtes QD für die Hagen-Siegen V 3 einsetzen kann.