Augen auf beim AddOn kauf.
[virtualTracks] Münster - Bremen - erhältlich
-
- erhältlich
- bahnjan
-
-
-
da für TS- Neueinsteiger, wie mich, das andere Cover, sowie die Namensgebung (Route Add-On) verwirren.
andere Namensgebung? Bei mir heißt das auf Steam auch "Münster-Bremen".
Achtest du etwa nur auf den Streckename bzw das Cover und kaufst sie direkt? Dann wärst du echt selber schuld. Gibt zum Glück keine Beschreibung oder so..
-
Das war ein anderes Problem. Die achten eben auch nicht auf sowas beim Marketing. Die wissen das gar nicht. Da liegt ein Zettel da steht druff "Bild machen". Dann machen die ein Bild. Ob das Signal nun Unsinn anzeigt, wird nicht geprüft, denn es steht ja nicht auf dem Zettel
-
Is the new version also ready for download in the Aerosoft store?
-
-
No.
In the Aerosoft store it's still the 1.10.But i think it'll be updated shortly.
-
Hello
I have version 1.1, and I like the route very much. But I come across very naughty failures when I'm driving some scenario's. Not all of them are faulty, but most of them are... Much often I get the failure: passed a signal at danger. But there is not any signal, or the signal i've driven by is save... Look at the attachment, it's the build in scenario "Suburbian train leading to Bremen". Also the scenario "locoarrangement" gives the same error when leaving the station. Also the 2 scenarios deliverd with the Reko 50.35 are faulty, when leaving the main track the train runs thru a signal at danger.... there is no signal... . There is no differance in the 32-bit and 64-bit version, en when running onder PZB, or without...
When I make a copy of the scenario "suburbian train" and I put the playertrain to the opposite track of the platform, the scenario runs well! . What's wrong with the track? What do I have to do to drive the scenario's to a good end?Greetings from Holland
-
You can set in the settings whether pass of a dangerous signal ends the szenario or not.
-
Thank you Sven, that solved the problem closing the scenario. This setting turnes it off, but this doesn't solve the problem running thru a red signal. When completing the session, in the summary, I did still drove thru 3 red signals (and one I only know of....), so there must be a problem with something. I don't know where te look.
FokkeB
-
I think I've read something about some shunt signals having troubles on thins route. I fund this post from one of the devs with some signal scripts, maybe gibe this a go? [virtualTracks] Münster - Bremen - erhältlich
-
-
Hi FokkeB,
Maik Goltz provided a file that corrects the signals. Please find it here in Text #17 :
Signalprobleme auf Münster Bremen
Gruß von Kreuzkopf
-
Hello Kreuzkopf,
Thank you! That solved the problem! Now I can enjoy the route much more!
FokkeB
-
Moinsen,
Hab da mal ne frage, wollte mir die Strecke nachher bei Steam zulegen, gestern hab ich mal geschaut da kostete die Strecke 29,99€ in Steam und im Dovetail Store, heute nur bei Steam 34,99€ Im Dovetail Store immer noch 29,99€.
Ein Angebot o.ä. War auch nicht. Dreht sich mir nicht darum nicht 5€ Mehr zu bezahlen nur finde das irgendwie seltsam -
Ja das ist mir auch aufgefallen. Habe sie gestern Abend auf die Wunschliste gesetzt und habe mich dann auch über den Preis von 34,95€ gewundert
-
Dtg anschreiben und fragen
-
-
Dtg anschreiben und fragen
Jup hab ich nun getan.
Zitat von DTGThank you for contacting us regarding Train Simulator 2019.
Due to an error with the original pricing for this route, the store page has been updated.
Kind Regards,Daniel
Dovetail Games Customer Support
Also hat nix gebracht -
Die Strecke ist aber ihren vollen Preis wert!
Gruß
Rene´
-
Dann aber am besten direkt von virtualTracks kaufen. Hat der Entwickler mehr davon.
Wie @Gainmaster schrieb, sie lohnt sich. -
Zum Glück habe ich sie erst vor kurzem für 29,99€ gekauft...
Warum Steam/DTG überhaupt erst 29,99€ angesetzt hatte, ist mir aber ein Rätsel... -
Sicher ein Versehen, weil Strecken eigentlich immer 30 € kosten. Das hat man vermtl. falsch übermittelt oder so.
-