I can't find it with the link on github
This download link will only work if you are signed into github and have joined the epic games organisation.
How to join organisation: https://www.unrealengine.com/e…b?sessionInvalidated=true
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With this update the editor should be much more stable overall but still expect some crashes when loading up certain items. The worlds from some routes can now be loaded into the editor with all assets without any issue. This means additional scenery mods should be possible for existing routes, via creating extra tiles in the ‘Tiles’ folder of a route. Below is a screenshot of a bike being placed at Augsburg Hbf:
It's possible to create scenarios with the editor now. This includes being able to add custom scenario scenery tiles to the map and create complex services with both couple and uncouple nodes. The timetable editor can’t be used to create proper 24-hour timetables as the data tracks can’t be generated but can be used on scenarios. It can also open cooked timetables by regenerating the missing data of how nodes were positioned, this means they are generally quite a mess and cannot be edited as they would again require the data track being regenerated. But are still very interesting to look at and see how big some of the timetables really are. Below are some screenshots of the timetable editor and a link to a stream by Muff demonstrating how scenarios can be created:
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Part of the Dresden-Riesa timetable
Two services from the LMC Heavy Freight Pack with the marker/portal selector on the right
A couple node being placed
The most complex feature in the update was certainly the track rendering, this doesn’t use any existing rendering system in Unreal Engine. So required firstly figuring out how the data was stored in a section of track. Then how meshes are drawn in unreal and how a similar system could be implemented for the track. Below is a screenshot of some track from LMC loaded in editor and a clip of a junction switching position:
New version of Unofficial Editor is out. You can download it here:
https://github.com/tsweditor/U…releases/tag/4.26-TSW-0.3
Change list for new version:
- Added reskinnable definitions
- Added ribbon loft descriptor thumbnails
- NetworkRenderProxyActors can now be exported to static meshes
- Fixed crashes from merging cooked meshes
- Better cooked blueprint editor
- Added various blueprint function libraries
- Added Virtual HID components
- Added debug box rendering on VHID components
- Pak mounting (Pak files no longer need extracting)
- Added timetable editor comment box
- Fixed various crashes when loading 'Track Scenery' tiles
- Added alternative landscape materials for some routes
- Added route map (This basically needs rewriting but might be useful for finding information about signals)
- Much faster startup times (Due to cooked blueprints being loaded differently)
- Improved cooking (Any assets not included in the plugin but referenced are ignored)
For instalation you just need to download UE-Editor0.3.part1.rar and UE-Editor0.3.part2.rar, and then extract part1.rar. It should extract the other pak. This version dont require extracting main core .pak file as you can mount .pak files right once you start the editor for the first time. In editor settings later you can find TSW section where you can enable or disable other DLCs.
This editor should work with TSW 2 files too without any problems.
Enjoy
New version of Unofficial Editor is out. You can download it here:
https://github.com/tsweditor/U…releases/tag/4.26-TSW-0.3
Dieses Link funktioniert nicht mehr.
Gibs einfach im Internet ein
Kannste machen, kommt aber nur s.o.! (Link zu github und dann nix.)
Dieser „kluge“ Rat ist leider für die Tonne. Danke für nichts.
Ausgesprochen freundlich.
Schon mal die Suchfunktion bei Github genutzt?
@all außer einer Dokumentation gibt es da nix, Von TSW-03 ist da auch nichts zu finden bei Github. Insofern hat Edgar114 schon Recht.
Im DTG-Forum wird zwar von einem Update auf Version 0.3.3 berichtet, aber der Link führt.. s. o.
Gruß
der trainman1
ußer einer Dokumentation gibt es da nix
Kann ich nur bestätigen. Auch wenn man allen Aufforderungen nachkommt und sowohl bei Unreal Engine als auch bei GitHub einen Account hat, wird man von den Links ständig im Kreis geführt. Es wird kein Download gestartet.
Dieser „kluge“ Rat ist leider für die Tonne. Danke für nichts.
Komisch eingegeben, gescrollt, gefunden also ich weiß ja nicht ob mein google einfach besser funktioniert?
Kein Problem mit der Seite, die gibt´s ja auch schon lang. Hauptsache wir können meckern.
Was ist eigentlich so schwer daran auf so eine Frage vernüftig zu Antworten? Hier lade dir den Updater, schiebe ihn in ein Verzeichnis deiner Wahl und führe ihn aus. Klingt doch besser wie, Google es dir doch selbst. So geheim ist der nun auch nicht mehr das man da so ein gerühre veranstalten muß.