Externer Inhalt
www.youtube.com
Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.
http://trainsimcontents.blogspot.com
Some of the features included:
- AFB implementation (cruise control)
- computer aided control simulation
- starting procedure
- PZB and Sifa warning system (as it is possible with the current german signals (sadly RSC don't spent much time on implementing realistic PZB, LZB system on default HP, HL, or KS signals)
- Hungarian EVM warning system, with working cab signalling (works only with Hungarian signals)
- detailed models, with full 3D cab models
- 6 liveries (DB BR 182, Railion BR 182, ÖBB 1116, ÖBB 1016, MAV 470, GySEV 470)
- 2 cab liveries (Green-Grey, Blue-Light Green)
- realistic sounds
- realistic controls
- pantograph selection (Multiple unit synchronized)
- four headlight intensity configurations(dimmed signal, signal, dimmed halogen, halogen), shunt light, pushing locomotive, etc (Multiple unit synchronized)
- system temperature and cooling system simulation (cooling sounds, circuit breaking at overheat)
- repaint friendly structure
- 1 free roam, and 1 standard scenario for Hagen-Siegen
Ich habe es nicht gekauft, ich denke ich warte auf JustTrains..........
Der Thread zur RSC/DTG Version befindet sich hier: [RSC] MRCE ES 64 U2 'Taurus' Loco Add-On