Forza Gamer 777 Yes, everything has worked wonderfully so far. I haven't tested everything yet, but the track is very nice and the track looks really good thanks to the track swap.
[F777]IKB4
-
- in Entwicklung
- Forza Gamer 777
-
-
Ja klar, danke! Daran hatte ich gar nicht mehr gedacht! hat auch gut geklappt!
Gruß, E63
-
Danke für das Tolle Update das wertet einfach die Strecke um 100% mehr auf.
-
Testing my first scenario. By the way, changed speed limit on SFS from 200 to 280 km/h. 200 is too boring for me for high-speed highways, and anything above 250 is of great interest. The route is fictional anyway. Of course, I can't know 100% if this line could have been upgraded to 280 km/h in real life, since I don't really understand the intricacies of German railways (mainly because of the language barrier). It would be interesting to know if this is possible.
-
The SFS is a little to short for 280 km/h. I can't imagine that ICE 1 or 2 reach 280 on this track for too long.
-
The SFS is a little to short for 280 km/h. I can't imagine that ICE 1 or 2 reach 280 on this track for too long.
Yes, it's true, 280 will not reach, but 230, maybe even 250, will be quite in time. But I haven't tested ICE4 yet, maybe I'll change it to 250. I'm still testing everything.
Tested ICE1, 263 km/h and G
Tested 8-car ICE4 with 4 motor wagon, stable max speed 265 km/h -
If i may dream. Additional SFS between Bad Rinckenburg and Hoch Merzburg would be interesting.
-
If i may dream. Additional SFS between Bad Rinckenburg and Hoch Merzburg would be interesting.
That would be cool, but I have very little experience working with rails at the moment, and this extension of the SFS will go on a separate route anyway, rather than updating the old one. But to be honest, I'm also thinking about lengthening now. All this later, now it is necessary to complete the project on vegetation and objects, and then move on. The route has incredible potential
-
The route has incredible potential
True. sgtalbers shows it with his screenshots of his ikb bundesbahn project.
-
True. sgtalbers shows it with his screenshots of his ikb bundesbahn project.
At the moment, I'm planning to release my first scenario with ICE 1, and then I'll continue working on the grass, start going to Hoch Merzburg. I've practically finished it on the Hosvenn branch, but there are minor edits. I'm also thinking of replacing the sounds of some rails, they are too noisy and unrealistic
-
Gar nicht auf dem Schirm gehabt das es von dieser Strecke ein Upgrade gibt.
Erstmal vielen Dank an Forza Gamer 777 für das schöne Upgrade. Sieht doch gleich viel besser aus.
Eine Frage habe ich aber. Hast du noch vor die Signale auf der Nebenbahn oder generell auf der Strecke zu ändern?
Man könnte ja einen Mix aus HV, KS, Form und HV der älteren Bauart nutzen. Somit würde das ganze noch etwas besser aussehen.
Hab mal Beispiel Bilder hochgeladen.
Falls du dabei Hilfe brauchst, kannst du gerne Bescheid geben.
-
-
würden vielleicht sogar die Nebenbahnsignale von Schienenbus gut passen
Das kam mir auch schon in den Sinn. Würde sich gut dort machen.
-
Ist das jetzt eigentlich wieder eine seperate Strecke oder überschreibt Sie einfach die Steuerwagen Schmiede Strecke?
*edit* habe auch keine Gleise.
-
Ist das jetzt eigentlich wieder eine seperate Strecke oder überschreibt Sie einfach die Steuerwagen Schmiede Strecke?
Die wird überschrieben.
-
Die wird überschrieben.
Ich habe eine seperate Strecke von Forza im TSC und die hat keine Gleise... wie kann das sein?
-
Laut der RouteProperties sind das identische Strecken. Die Gleise sind alle vorhanden bei mir.
-
BR-218 Ja, anscheinend wird die STWS Strecke überschrieben und bekommt einen neuen Namen im Menü. Aber die Gleise fehlen trotzdem. Komischerweise gibt es auch zwei Versionen auf dem Cloud Link von der Downloadseite. Finde das alles etwas verwirrend und nicht genug beschrieben in der Readme. Muss man einfach nur den Content Ordner rüberkopieren? Mir ist auch aufgefallen, dass in dem Ordner zwar eine Tracks.bin ist aber kein Tracks Lofts Ordner.
-
Komischerweise gibt es auch zwei Versionen auf dem Cloud Link von der Downloadseite.
Lade mal die [F777] Im Koeblitzer Bergland 3.5 v3.0.1.zip und installiere die mal. Die andere hab ich nicht runtergeladen. Funktioniert.
-
Lade mal die [F777] Im Koeblitzer Bergland 3.5 v3.0.1.zip und installiere die mal. Die andere hab ich nicht runtergeladen. Funktioniert.
Habe ich gemacht...Strecke ohne Gleise. Die EZY Gleise habe ich natürlich und auch sonst alles aus der Readme.