I’ve made a Real Drive from Saalfelden to Bischofsheim, but can’t upload it because there is no roite entry for the Giselabahn in the download section.
Giselabahn missing under the “commercial routes” download sectio.
-
- Zur hilfreichsten Antwort springen
-
Ich schließe mich hier mal an: Wäre es eventuell möglich die Sortierung der Strecken im Downdrop-Menü beim Aufgaben-Assistent zu korrigieren? Da schließen sich unten irgendwann die neu erschienenen Strecken der letzten Zeit komplett unsortiert an, sodass man die gewünschte Strecke manchmal nicht einfach findet.
-
Ich denke, es wäre auch an der Zeit, über eine tiefere Kategorisierung der Linien nachzudenken. Der Unterschied zwischen Freeware und kommerziellen Routen stammt aus einer Zeit, in der die Anzahl der Routen gering war. Heute gibt es einfach zu viele Routen.
Wie wäre es mit einer Länderklassifizierung - DE, AT, CH, UK, Grenzüberschreitend, Sonstiges?
-
Personally i would categorize German, Austrian and Swiss routes together. Because 1; the similarities of the signalsystems.
2; so that roues like Salzburg Rosenheim, Holzkirschen Wörgl, Three Country Corner do not become difficult to place.
-
Personally i would categorize German, Austrian and Swiss routes together.
Logically speaking yes. But that would result in 80-90% or so of routes (on rail-sim.de) falling into a single category, so the problem would get worse rather than better!
2; so that roues like Salzburg Rosenheim, Holzkirschen Wörgl, Three Country Corner do not become difficult to place.
Hence my suggestion for a separate "cross-border" category.
-
-
To be fair, all the Payware routes still fit into one page in my browser, so it’s not that bad for me.
But i still would like the Giselabahn entry to be added so i can upload the Real Drive
-
Hi Kim
You can upload your real drive in the main categorie, then use the abuse system to make a notice within the moderation. An admin can than create the section and sort it in.
-
-
Ok, it's online and I send it to an Admin.
Thanks