Neues Bild vom Führerstand.
Wo
Hat es bei mir nicht geladen, erst nach dem schreiben des Posts
Neues Bild vom Führerstand.
Wo
Hat es bei mir nicht geladen, erst nach dem schreiben des Posts
Wo
Hat es bei mir nicht geladen, erst nach dem schreiben des Posts
Ich weiss musste das Bild durch einen Umweg hochladen, denn über Christtrains Webseite akzeptiert das Programm das Bild nicht.
Neues Bild vom Führerstand. Wie man sieht, wurden die Schalter links unterhalb der Bremsdruckanzeige hinzugefügt. Somit ist das Cab fast fertig.
Jetzt fehlt noch die Passagieransicht. @ChrisTrains If you need any pictures of the passenger view, I can send you some or even specifically take pictures in the train (since I live in the region) of areas that you need.
I Will let you know if I need anything but Thurbo have a really good virtual tour of the GTW on their website
Hallo,
also, sieht wirklich gut aus
Fehlt nur immer noch der Schalter vor dem Kombinationshebel.
Der Sifa Knopf der in echt nicht da ist, ist mir egal.
Neues Bild vom THURBO GTW
Sieht verdammt gut aus, nur ist der Zugzielanzeiger im Fahrgastraum Grün statt Orange.
Ausserdem besitzen, alle THURBO GTW's zusätlich LCD Sreens beim EInstiegsbereich, wurden ich glaube ich vor 1-2 Jahren damit ausgerüstet.
Thurbo passenger view done. Now working on other GTW bugs for v1.2
All my photos show yellow/orange ...
@ChrisTrains For me look it a little bit green on this photo.
Maybe I use false color settings for my screen
But the LCD screen is missing.
I know, on the most pictures in the internet are version without the new screens.
@ChrisTrains Yeah, the train looks really great, however I agree with NightFox, could you please include the passenger lcd display, here is a picture close up:
@ChrisTrains Yeah, the train looks really great, however I agree with NightFox, could you please include the passenger lcd display, here is a picture close up:
I can do that.
Sieht verdammt gut aus, nur ist der Zugzielanzeiger im Fahrgastraum Grün statt Orange.
Du meintest wohl das Gegenteil
EDIT: Pardon, habe das falsch verstanden. Im Original gibt es auch noch einen Abschnitt mit STOP, oder? Aber das ist natürlich im TS nicht umsetzbar.
Nein das war auf sein Bild bezogen von daher stimmts.
Nur hät ich es besser formulieren können :D.
@ChrisTrains On your website, it still says: Starting on passenger view, progress 70%
@ChrisTrains On your website, it still says: Starting on passenger view, progress 70%
Oops
@ChrisTrains Thanks, but at the moment the newest picture says:
Zitatimages/news20150617.jpg Doesn't exist. Not here. Sorry
@ChrisTrains Thanks, but at the moment the newest picture says:
Ugh. Too busy today - try it now
Neue Bilder, der Thurbo wird anscheinend einen Tempomat bekommen?
Zitat von ChrisTrainsWhilst I'm writing the documentation for the Thurbo GTW, here's a couple of photos. Also - all GTWs will get a cruise control speed display in the next version (as well as other improvements and bug fixes)
[Info]
Zum normalen GTW gab es heute ein Update:
RELEASE NOTES.
GTW-E RELEASE NOTES v1.2
- New: When more than 50% dynamic brake are used, trainautomatically applies 0.3bar of pneumatic brake. This will help slow heavierconsists.
- New: Added Thurbo (Switzerland) version. PLEASE READ THE MANUALFOR NEW INFORMATION
- New: Second cab camera position - slightly further back to seemore instruments
- New: Sander control. Orange button ("Z" or"S"), left side of cab next to brake.
- New: Tempomaat / tempomat / cruise control speed readout on rightside LCD display (when cruise control is engaged)
- Fixed: Removed sander sound from cab - not audible in the realtrain
- Fixed: Now even if the pneumatic brake is commanded to'release', the dynamic-to-pneumatic blend still works to bring the trainto a complete stop
- Fixed: Removed some redundant controls from the engineblueprint
- Fixed: Removed wheelchair access door button from doors where itwas incorrectly placed.
- Fixed: Cab door indicators do not have audible 'beeps' orbells in the Stadler GTW - they are now removed but the lights remain
- Fixed: Handbrake now works ("/"), on all wagons
- Fixed: Missing texture error for some cabs
- Fixed: Made pneumatic brake 20% more powerful
- Fixed: Spelling mistake "Twent" -> "Twente"on Vechtdallijn version.
- Fixed: Rear destination boards sometimes did not work
GTW-D RELEASE NOTESv1.2
- New: When more than 50% dynamic brake are used, train
automatically applies 0.3bar of pneumatic brake. This will help slow heavier
consists.
- New: Second cab camera position - slightly further back to see
more instruments
- New: Sander control. Orange button ("Z" or
"S"), left side of cab next to brake.
- New: Tempomaat / tempomat / cruise control speed readout on right
side LCD display (when cruise control is engaged)
- Fixed: Removed sander sound from cab - not audible in the real
train
- Fixed: Bad geometry in the left side door opening of the Capital
Metro version.
- Fixed: Now even if the pneumatic brake is commanded to
'release', the dynamic-to-pneumatic blend still works to bring the train
to a complete stop
- Fixed: Removed some redundant controls from the engine
blueprint
- Fixed: Removed wheelchair access door button from doors where it
was incorrectly placed.
- Fixed: Cab door indicators do not have audible 'beeps' or
bells in the Stadler GTW - they are now removed but the lights remain
- Fixed: Handbrake now works ("/"), on all wagons
- Fixed: ATB-NG doesn't repeat 3-bell "target speed"
sound if brakes are re-applied whilst slowing down
- Fixed: Missing texture error for some cabs
- Fixed: Made pneumatic brake 20% more powerful
- Fixed: Dodeman vigilance system now works in Arriva Achterhoek
version
- Fixed: Rear destination boards sometimes did not work
mit neuer Version für die Schweiz und das ganz kostenlos, da ist ChrisTrains schon vorbildlich, steckt ja, wie man hier verfolgen konnte einige Arbeit drin. Vielleicht gibts da bald auch Szenarien dazu, die ZZA der SBB 1 sind ja wohl mit dabei, wie ich gesehen habe.