Posts by xander1986

oldsnake

I have test it sofar and i must say the way you build this program is realy nice i like the idea! I have found a mistake aswell and that's releated to the quickdrive option with the stopping stations that you can choose...

I play with the RSSLO routes and i missing some stopping stations in the list. Can you check there for a bug or fix this?

Thanks! The new cooking process is a good step forward! Ohja the HUD with the trackspeed information is some times buggy aswell... the hud is going the wrong way and go from left to the right and not from the right to the left... You see the information behind you and not what's comming up....

Keep up the good work! *klatschen*

Neues update jetzt erhältlich:

Changelog:

London Commuter

• Various small optimisation improvements throughout route, especially outside of Victoria Station and Clapham Junction, for 'Quarry Line Quandrary' on PS4, and for players with many add-ons installed
    • Fixed an issue whereby passengers were getting stuck at Reigate and Norbury stations
    • Various small Art improvements on the route
    • Improved the texture resolution of elevator doors at Haywards Heath
    • Improved the texture resolution of a blurry wall at Brighton station
    • Fixed an issue whereby Long Haul scenario was, in some circumstances, unable to be completed
    • Changed signal T74 at Selhurt Depot and added extra clutter, following beta community feedback

DB BR 187

• Updated pantograph to limit interaction for a minimum of 10-seconds after it has been raised or lowered
    • Updated preset menu functionality
    • Fixed an issue whereby the D-pad could not correctly update the Reverser state when using Immersion controls
    • Updated the player's driving position when seated in the driver's seat
    • Updated various exterior details including decals, numbering, and the brightness of the forward headlights

Core

• Further improvements to low-resolution train textures when moving at speed

quelle:

https://forums.dovetailgames.c…r-2021.48200/#post-406805

Die 101 mit IC ist nicht für München Augsburg.... Auch keine layers.... Was weiteres mit die Meldung keine Ahnung...

Sorry... Ich habe das falsch verstanden... Du meinst nach die Installation der 101 ist die München Augsburg Route ist verschwunden... Mein Fehler... Keine Ahnung was dazu schief geht.

Wenn man allerdings dem TaskPlays glauben schenkt, dann würde ich nicht allzu sehr auf neue Dostos hoffen, wenn auch die bisherigen realistisch sind.

Ja klar das ist was ich jetzt geschrieben habe! Und besser setzt DTG ein stap weiter nach neue fahrzeuge und nicht wieder die gleiche aber mit hoch oder niederige einstieg... Ist für mich kein "game breaker"!

Justus Ja 100% das ist ein richtiges Punkt wo man sich erlich aufregen darf! Aber die dostos das ist natürlich ein Punkt das investieren darauf sehr teuer sein wird und nicht ein Bug oder etwas gleiches darstellt

Ahja sorry dan hatte ich das falsh verstanden! :) Aber die falschen dostos benennen als ein "Debakel" finde ich etwas übertrieben... Die ganze Zug neu aufbauen das bedeutet das die Preis das addon verdoppelten soll und das ist auch unerwünscht oder?? Und wie viel Benutzer, und vor allem die nicht hier im Forum aktiv sein ist das ein großes Problem und was sind die Verkaufszahlen?

xander1986 dann kann man aber daraus schlussfolgern, dass DTG es im besten Falle noch verbessert hat, indem die Sounds der 185 implementiert worden sind. Natürlich hat DTG als Publisher was damit "zu tun", das muss aber nix negatives heißen.

Da stellt sich natürlich nur die Frage, warum man eine Lokomotive baut, ohne die richtigen Sounds zu haben? Corona gibt es schon eine ganze Weile, oder?! :)

Okay das DTG nichts damit zu tun hatte glaube ich nicht...

Die 185 ist gebaut durch DTG und die Sounds sind auch von DTG... Ich habe die Vermutung daß DTG das Model fertig gemacht hat beim Scripts und Sound... Skyhook hat keine richtige Sounds bekommen und ich gehen davon aus dat DTG Angebote hat die Sounds einfach zur benutzen der Baureihe 185...

Ich muß dazu sagen wieso baut Skyhook so ein Produkt aber die Leute haben gar kein Sound?!

ein bericht von JD on the DTG forums

Just want to manage expectations here - whilst we usually do patches on Tuesdays prior to launch, it may shift this week. When we have more, we'll let you know.