Duplicate add-ons in TSC Utilities

  • First, excuse my German – it’s MS Translate! Now my question – previously I installed several packages to TSC for improved routes – for example Freiburg – Basel reloaded. I am currently installing Hamburg Lübeck Updated v1 and V2 and several of the objects etc. are upgraded such as KS Signals, Kompactsignale, etc. Now I have two installed when I look in utilities. For example, I have Deutsche_HV-Signale_V9.5 and V9.71. Can I delete V9.5 or should I leave them both?


    Thank you


    Erstens, entschuldigen Sie mein Deutsch – es ist MS Translate! Nun meine Frage – zuvor habe ich mehrere Pakete zu TSC für verbesserte Strecken installiert – zum Beispiel Freiburg – Basel reloaded. Ich installiere gerade Hamburg Lübeck Updated v1 und V2 und einige der Objekte usw. werden aktualisiert, wie z.B. KS Signale, Kompactsignale, etc. Jetzt habe ich zwei installiert, wenn ich in Dienstprogramme schaue. Zum Beispiel habe ich Deutsche_HV-Signale_V9.5 und V9.71. Kann ich V9.5 löschen oder sollte ich beide lassen? Vielen Dank