In Utrecht Richtung Blauwkapel Lying dreht Sham
De NS Route Beta
-
-
Heute hat die Maasvlakte Zeile gestartet. Klicken Sie hier, wenn Sie mehr über hier lesen wollen
Seien Sie eine Stimme heute auf diesen Link. auf das nächste Projekt. Sie können aus den folgenden Optionen wählen. HSL Zuid, Betuweroute , Begin nach Deutschland, Begeben Sie sich auf die Umwelt.
Um abzustimmen, müssen Sie ein Konto. Diese Kruste nichts!
Der Link ist auf Niederländisch. -
Gleises Nach Maasvlakte
-
Goed bezig, alleen moet je de bovenleiding in de bocht op plaatje 6 omdraaien.
Succes!
-
Please stop with the google translator germish and just try english, I can hardly understand what you're saying...
-
-
I'm Working On "s-hertogenbosch -> Boxtel -> Maastricht!
-
Word has been starting on Amsterdam -> Haarlem -> Zandvoort aan Zee.
Haarlem -> Uitgeest -> Enkhuizen ETCNext step
Tilburg Roosendaal Vlissingen And Limburg -
To Day The 1-9 Beta
-
Voortgang! heb de map op nieuwe aangelegd om bugs er uit te halen. In de schreenshots zie je Enschede Kennispark (Drienerlo)
-
-
-
Hoe "diep" wil je eigenlijk bouwen? Of hoe breed is de tunnel vanuit cabview?
groet märklin
Wie tief/weit baust du? Oder wie breit ist der Tunnel im Cabview.
-
Hoe "diep" wil je eigenlijk bouwen? Of hoe breed is de tunnel vanuit cabview?
groet märklin
Wie tief/weit baust du? Oder wie breit ist der Tunnel im Cabview.
Ik neem de hoogtes en zo over vanaf Google maps
In de screenshot zie je de omging komen tussen enschede en Hengelo (Dit is naarbij Kennispark ) Zelfs het gras Tussen de railsen is er al :O
-
Wat heb ik toch goed nieuws
Ik heb de Pioniers editie Dan heb ik gelijk de route getest met snelheden toto 200 KM/U Het ging goed
De route gaat ook in 2017 verder. Met TSW Zal ik is gaan kijken
Edit:
Op dit moment word ik hengelo aan de dijken gewerkt. Dit is ook wel hard nodig. Omdat het spoor eerst zweefde :O -
Working Ad Enschede -> Hengelo (V0.5) And For V1.0 Hengelo -> Almelo
-
Dus de scenery-breedte is ongeveer 2 km aan weerszijden van het spoor?
Also die Scenery-Breite ist etwa 2 km beiderseits der Schienen?
gruss maerklin
-
-
Dus de scenery-breedte is ongeveer 2 km aan weerszijden van het spoor?
Also die Scenery-Breite ist etwa 2 km beiderseits der Schienen?
gruss maerklin
Licht er aan waar ik zin in heb +/- 2 a 5 KM
Edit
In het echt is overweg 4,7 Er niet meer maar op de route wel Het is een mooie oud en tieke aki namelijk -
De oude ns route is weer in bedrijf gezet. Ik heb nu 1 scenario gemaakt waar geen treinen in staan. Dit word dus een bouw scenario. Deze krijgen jullie ook. Via deze kan je ook scenario's maken
Hopelijk kan ik nu weer ff verder met de oude ns route.
Wijzigingen die nu al zijn doorgevoerd zijn
Enschede op goede hoogte
Lijntje naar duitsland op goede hoogte.Vandaag word alles voor de rest voor zien van bovenleiding. Met uitzondering van Amersfoort. Dit is een project waar ik maps wel voor nodig heb.
Amsterdam CS heb ik ook al voorzien van een kleine loopup!
-
-
Übersetzung
Die alte route is wieder im Betrieb. Ich habe jetzt eine Aufgabe erstellt wo keine Züge stehen. Das wird ein Bau-szenario. Dieses Szenario bekommt ihr auch. Durch dieses Szenario könnt ihr auch Aufgaben erstellen.
Hoffentlich kann ich jetzt wieder weiter mit die alte ns Route.Änderungen die schon durchgeführt sind:
Enschede an guter Stelle.
Abzweig Deutschland an guter Stelle.Heute wird den Rest mir Oberleitung versorgt, Ausnahme Amersfoort. Das ist ein Projekt wozu ich Maps wohl brauchen muss.
Amsterdam hat jetzt ein kleiner loopup.
gruss maerklin
-
Dank je wel!
-