This seemed to be set quite right. Traxx can be very slippery in real life. But I will take a closer look at it.
Beiträge von Kal000px
-
-
moritz.hoefner fine! I had to use translator a lot and I am not sure if everything is understandable.
Adhesion if calculated by Curtius-Knifflers equation. On each scenario start, random variable is generated in range 0.95 - 1.05. Resulting adhesion then is adhesion by equations multiplied by random variable to simulate that each loco can have its wheels used up a bit differently. So sometimes you can even get adhesion up to 290kN by 0km/h. Adhesion then also differs according to weather, atmospheric conditions, whether the train is in tunnel etc.
-
moritz.hoefner Der Radschlupf hängt von der zufälligen Haftung ab. Das Skript generiert eine Zufallsvariable, mit der der Adhäsionswert multipliziert wird. Sie kann sich in jedem Szenario um 35 - 50 kN unterscheiden.
Ich würde es vorziehen, Englisch für technische Dinge zu verwenden. Mein Deutsch is nicht so gut.
-
Dies kann durch ETCS Level select geändert werden, wenn der Zug angehalten wir.
-
TheZui LZB-Daten müssen von wachsamkelte bestätigt werden dann sollte es richtig funktionieren
If anyone wanted to pay by credit card, try it now. It seems to work now.
-
Die Rekuperative bremse funktioniert auch mit 3 kV = in der Tschechischen Republik.
-
Maverick PZB ist ein Level in ETCS. Du musst zuerst ETCS durch Shift + 8 aktivieren und Level PZB / LZB auswählen.
-
Die Entfernung, in der ETCS angezeigt wird, hängt von verschiedenen Parametern ab (VMZ, ZL, Zuggewicht, Bremsregime). Die Bremskurve sollte für jede Verzögerung angezeigt werden. Es funktioniert ein bisschen anders als Christrains Version.
-
xander1986 Der PZB-Modus hängt vom eingestellten Bremsregime ab in Bediendisplay.
-
TF7509 thanks a lot!
Die Lok muss die korrekte Spannung in der Oberleitung erkennen. Wenn die SA abfällt, wird eine falsche Spannung erkannt. Dies kann durch Drücken von Ctrl + P geändert werden.
-
moritz.hoefner Du musst den ETCS Missionsstart durchführen (siehe Handbuch).
-
Du musst die Zugbremse vollständig lösen, um den Test zu starten.
-
zero909 thanks! No, nothing like that is planned.
-
Hi!
I´ve published Traxx today on address - https://k-trains.com.
Because the shop was a lot overloaded and crashed a few times, I´ve waited a bit before publishing link also here.
Please note that this is my first product made this way and there could be some issues (but I hope there will be none!). If anything is wrong, message me and I´ll try to resolve it.
Enjoy guys!
-
If I will make it in the future, I´d like to make it working with both versions. But that is a big IF, Traxxes capable of driving in Switzerland are a lot different from those versions that I have now.
-
Thanks a lot guys!
-
Nope, I don´t know him. I´ll try, thanks. How´s he called here?
-
OliverRW or anyone else, do You have any documentation on swiss ZUB?
-
-
If you want to, here is also a link for RegioJet Xmz coaches from me and George (author of those original Xmzs).
https://mega.nz/file/V4EXDSaR#…bXjCIePJSRb7lsBZECll5-ppA