De NS Route Beta

  • Ik heb naar nieuws. Bij aanleggen van de blok seinen gisteren kreeg ik een Dump.


    De track.bin kan max 25,370 KB aan ;)


    Ik ben van plan de route op nieuwe aan te gaan leggen. Dit is ook al deels af :) Altijd werken aan een Plan B. Deze Versie is tevens al bijna af :D

    Der Zugfotograf aus den Niederlanden! Reisen in den Niederlanden 20x pro Jahr, Deutschland 11 bis 20 mal im Jahr, Belgien 4 oder 6x pro Jahr. Planen Sie auf meinem Twitter, instagram und Facebook ! Besuchen Sie auch meine Website!

  • Keine fröhliche Nachricht. Beim verbauen (oder platzieren) der Bloksignale kam ein Dump.


    De track.bin kan max 25,370 KB haben


    Ich habe die Absicht die Route neu auf zu bauen. Das ist auch schon teilweise fertig. Immer an ein Plan B arbeiten. Diese Version ist auch schon fast fertig/

  • Ben weer thuis. En het is definitief :( De Mat'64 word nu gesloopt.


    Maar gelukkig is die er altijd nog in ts :D

    Ah tis gedaan met den apekop, spijtig waren best leuke stellen om te zien.


    Rip Mat '64 ;(

    Mein System: AMD Ryzen 7 7800X3D, MSI X670E TOMAHAWK WIFI socket AM5, G.Skill Trident Z5 Neo 32 GB CL30 DDR5-6000 RAM-Kit, ASUS GeForce RTX 4070 OC-Grafikkarte, Samsung 2 TB 980 EVO PCIE SSD fur TSC, 1TB Samsung 970 EVO PCIE fur Win11 und Corsair EX100U 2 TB external ssd mit usb-c Gen3.2 fur TSC backup. CORSAIR Hydro X-serie custom watercooling setup.

  • Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.


    Gisteren avond het geluid iets terug gehaald. Dit is de laatste keer als ik de mat'64 heb mogen zien rijden ;( Rust zacht
    Na 50 jaar trouwe dienst is het ook niet echt heel gek. Maar je kan hem nog bewonderen in het spoorwegmuseum in Utrecht *schock* En ik ga speciaal voor de mat'64 een route maken voor eerbetoon eerst van utrecht CS naar maliebaan en dan Langzaam verder :):):)

    Der Zugfotograf aus den Niederlanden! Reisen in den Niederlanden 20x pro Jahr, Deutschland 11 bis 20 mal im Jahr, Belgien 4 oder 6x pro Jahr. Planen Sie auf meinem Twitter, instagram und Facebook ! Besuchen Sie auch meine Website!

  • Er is een mooiere en betere versie in de maak van de ns route. Deze zal per traject in werking worden gezet ipv per heel Nederland.


    Hij word in kleine delen en updates gemaakt. De eerste versie zou komen als deze af is tot aan almelo. Dan Gaat de route na goede hoop verder! de route zal nooit helemaal komen.


    In TS world ga ik ook verder bouwen maar dan word het fictief. De NS Route blijft ook voor TS 2017

    Der Zugfotograf aus den Niederlanden! Reisen in den Niederlanden 20x pro Jahr, Deutschland 11 bis 20 mal im Jahr, Belgien 4 oder 6x pro Jahr. Planen Sie auf meinem Twitter, instagram und Facebook ! Besuchen Sie auch meine Website!

  • Es wird an eine schönere und bessere Version der ns route gebaut. Es wird pro traject in wirkung gestellt statt ganz Holland.
    Es wird in kleinere Teilen und Updates gebaut. Die erste Version wird bis Alemelo fertig ist kommen. Dan geht die Route mit guter Hofnung weiter. Die Route wird nie ganz kommen.


    Is TSWorld werde ich auch weiter bauen, aber fictief. Die NS Route bleibt für TS2017.


    gruss maerklin

  • Er is in Almelo al een beetje gewerkt aan de omgeving. Je kan je aanmelden voor de Eerste test beta. Hier worden er maar 5 van uitgegeven! Grijp deze kans!

    Der Zugfotograf aus den Niederlanden! Reisen in den Niederlanden 20x pro Jahr, Deutschland 11 bis 20 mal im Jahr, Belgien 4 oder 6x pro Jahr. Planen Sie auf meinem Twitter, instagram und Facebook ! Besuchen Sie auch meine Website!