Dank vR für das Geschenk der Mai
Beiträge von Sven Svensson
-
-
Train Blown Off New Orleans Bridge During Storm
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt. -
-
-
Ich habe einen Fehler gemacht. Sie müssen in Projekte zu übertragen.
My problem: I'm not convinced of using Sperrsignal ST HV SH (Deutsche_HV-Signale_V3.3) within a depot of steam locomotives. The deposit is part of a larger project. Perhaps more suitable signals Deutsche Formsignale_V4.1a?
-
Dampf - Work in Progress.......
-
-
Auf der linken Seite ist ein Pterodactylus im Flug?
-
Barrett, oebb 4010 thanks. I proceed with the installation of 500hz. Then send screenshots of the "work in progress".
-
My question is: when there is reduced speed from 40 km/h to 20 km/h (in a locomotive depot) which vR PZB magnet should be installed?
-
Hallo,
wollte grade mal im QD von @taurusfanfromchildhood von Hosvenn aus fahren. Dabei kam bei mir die folgende Fehlermeldung (siehe Anhang).
Eigentlich sollte ich diese Zugverbände doch besitzen mit Ha-Si und ELAP oder weiß jemand wo das Problem liegt?
Natürlich kann ich dank F2 das auch so fahren aber interessieren würde es mich schon.
Gruß
Zur Info: Habe gestern die verscheidenen 294 Repaints von Paul S. installiert...kann das damit iwas zu tun haben?
http://www.rail-sim.de/railsim…ownloads/viewdownload/396
DB BR294 blue by News
1) http://www.klemund.de/RailSimulator/downloads.html
-
-
Since September 12, 2014 assets of CZ mediafire have been downloaded 1019 times.
The Route is more successful than many payware. Route outstanding!
-
Instead you need it: you've launched a prosecution to a member Rail-sim.de. The Inquisition has been over for a long time.
-
Und lädt dieser Barrett dort auch TrainSimulator-Addons hoch?
Is a homonym. Anyone can have the nickname of one other person.
-
I'm laughing. At the pirate site who is appointed there is a namesake of our Barrett! Never make tragedies for homonyms.
-
*schaufelschaufel*
Ich hab gerade dieses alte Thema ausgegraben. Da ich mich momentan gern mit französichen Strecken befasse bin ich eifrig auf der Suche nach Rollmaterial.
Es gibt die BB7200 von Julien, die schön gemacht ist, aber doch noch Macken bei Bedienung und Sound hat.
Dann hab ich diese holländische Version der Lok gefunden und mich auf die Suche nach französischen Repaints gemacht. Leider erfolglos.
Weiß jemand was?Danke im Vorraus
Engelbert -
Mich hats echt gewundert, dass die eine PZB hat. Ich meine, bei einer Dampflok eine PZB? Ist ja auch, denke ich, realistisch so, hat mich jedoch sehr überrascht.
01 202 – Diese Lokomotive wird vom Verein Pacific 01 202 in der Schweiz ansässig betrieben. Die Lok war zuletzt bei der DB im Einsatz und besaß Wittebleche. Sie hatte ihren Altbaukessel behalten, verlor allerdings die Frontschürzen. Nach der Ausmusterung 1975 wurde die Lok in 20 Jahren mit hoher Eigeninitiative wieder neu aufgebaut und betriebsfähig gemacht. Dabei erhielt sie einen roten Farbstreifen am Tender in Höhe des Umlaufblechs. Die Lokomotive ist in Lyss stationiert und wird auf dem ganzen Schweizerischen Normalspur-Schienennetz für Publikums- und Charterfahrten eingesetzt. Die Lok bekam im Jahr 2013 während ihrer planmäßig anstehenden Hauptuntersuchung im DLW Meiningen eine Aufrüstung mit PZB und GSM-R, sodass sie nun auch auf dem deutschen Schienennetz eingesetzt werden kann.
-
-
Hitachi buys Ansaldo Breda ( High speed train Freccia Rossa)
Hitachi near buying Finmeccanica’s Ansaldo Breda and Ansaldo STSby Gianni Dragoni
Finmeccanica CEO Mauro Moretti wanted the Japanese, and he got them. The Hitachi Group, barring unforeseen circumstances, will make a definitive offer today to buyFinmeccanica’s rail transport unit Ansaldo Breda, along with the one it really wants -- the Italian state-controlled defense group’s entire stake (40%) of Ansaldo STS, the profitable publicly traded signaling company. Hitachi will have to make a mandatory offer to buy the remaining 60% of Ansaldo Sts.
The binding offer of the Japanese was finished over night, with the meeting of the board of Hitachi. This morning Moretti will present it to Finmeccanica's board of directors, and it should be accepted without much discussion, in the style of the house. The board should meet before the market opens.
According to authoritative sources, Hitachi will pay approximately €20-€30 million as capital to acquire the assets of Breda, the value of which is largely covered by debts and liabilities. Its offer for Ansaldo STS will be more generous, around €9.2 euro per share (compared to yesterday's price of EUR €8.835, -0.17%): this would correspond to €1.84 billion for 100% of STS (of which approximately €730 million for Finmeccanica's stake).
Hitachi has formalized the binding offer only at the last minute. Previously it had only submitted a proposal but with a series of questions and requests of guarantees. The Japanese have been able to count on the support of Moretti, who knows the rail sector very well after having led state-owned Ferrovie dello Stato until the end of May 2014.
Moretti believes Hitachi to be a more solid buyer and therefore did not accept Chinese group Insigma's request to enter into final talks. Insigma had submitted a binding offer valid until December 15 and a business plan outlining development and investment, focusing on growth in one of the most promising markets, China. The group Insigma, backed by Bank of China and the Chinese government, had offered about €1.84 billion for Breda and all of Ansaldo Sts.
Hitachi is assisted by the advisors Citi and the law firm Gianni Origoni Grippo. Finmeccanica stock yesterday rose 6.2% to €10.97 euro on expectation that the deal would be announced. Consob did not intervene to seek clarification.