Efter "diskussioner" vil jeg gerne prøve at se et neutralt, konstruktivt kig på ruten.
Men de første tre punkter:
1) Jeg planlagde ikke at installere ruten, fordi tidligere billeder / videoer ikke vækkede særlig interesse og downloadstørrelsen. (Med så store pakker er jeg mere bange for, at der er en masse nytteløse eller værre aktiver, som ikke bør inkluderes).
2) Jeg har installeret det nu, men kun fordi jeg vil smide mit TS-system ud og sætte det sammen igen i de næste par dage. (Dette inkluderer et udvalg af valgt freeware).
3) Installationen blev udført manuelt, dvs. udpakket og kopiér / indsæt. Eksisterende (hvor jeg fik det fra) blev IKKE overskrevet. Jeg gør det altid bortset fra nogle få / specielle tilfælde. Min erfaring viser, at jeg har gjort det bedst hidtil og var i stand til at forhindre overskrivning af nyere filer.
4) Når jeg testede, så jeg følgende YT-video til tider parallelt . Jeg brugte ICE Velaro som rullende materiel.
OK, der var fire point nu, det betyder ikke noget : Whistling: ...
installation
Efter udpakning af lynlås og rwp oprettes en samlet størrelse på ca. 3,81 Gb data!
Bortset fra Freeroam-scenarier kræves ingen andre freeware-aktiver, da alt allerede er inkluderet.
I redaktøren
Da der ikke er inkluderet nogen QD, har jeg oprettet to: Nyborg - Kobenhavn H (via hovedrute) og Ringstedt - Kobenhavn via SFS. Desværre er der ikke tilføjet nogen steder til bjælken et sted hurtigt. Det overlader kun flyvning og notering af koordinater. På et tidspunkt bemærkede jeg manuelle afbrydere på hovedlinjen.
rute
Turen var ikke noget problem, senderen gjorde ikke noget ondt (jeg tilføjede kun to / tre spormærker på Kobenhaven).
Banekonstruktion virker rimelig, der er stigninger på den for det meste flade rute. Kurvehøjde mangler dog (eller blev ikke bemærket). Liniehastighed i kombination med kurveradier synes også stort set at være afgørende.
Imidlertid bemærkede jeg på SFS (sandsynligvis på grund af den højere hastighed), at der ikke blev anvendt hjørneovergange. Dette gør hjørnet lidt mere pludseligt. Mot slutningen af SFS forekommer individuelle kurveradier for stramme eller hastigheden for høj (baseret på OpenRail-hastighed, formoder jeg sidstnævnte). I sig selv dejlig hovedrute for hurtigere togtrafik, da liniehastigheden normalt er 160 - 180 km / t.
Selve sporoptikken går sådan. Gør værre, men også bedre. For min smag forekommer det på en eller anden måde for brungrønligt for mig.
layout
I betragtning af størrelsen på hele ruten og for at beskytte ydelsen er det ok. Jeg tror, togstationer har en god anerkendelsesværdi, især Kobenhavn H og Hoje Tastrup. Foruden individuelle bygninger blev andre anbragt på en relativt varieret måde (i det mindste fra førers perspektiv opstod i det mindste ikke tanken: "ikke igen"). Tunnelen under bæltet minder om typen og belysningen af dem fra Red Button-projektet, ser meget flot ud, men den rigtige tunnel er meget mørkere. SFS-tunnelen ved Kobenhavn kunne bestemt bruge mørke.
Hvad jeg ikke kan lide:
- Bygninger placeres ofte midt i det grønne. I det mindste i det synlige nærhed af banen eller førersynet, kan du lege lidt mere med jordtekstur og udfylde huller, fx forskellige farver (sand, grus, beton osv.), Måske her og der en lille vej, sti, hegn, væg osv.
- Landskabet forekommer i nogle tilfælde noget tomt eller monotont (kan i virkeligheden være det samme). Stadigvis ville noget "mere" være rart her. Standardgrønt er på en eller anden måde bare for almindeligt, og jeg tror, det er en af grundene til, at dette minder den ene eller den anden til MSTS. Måske kunne den ene eller den anden detalje tilføjes her, for eksempel grusveje, halmballer, en lille have, træplantning, traktor, ...? Resten er stadig et TS-problem med hensyn til synlighed.
- SFS-sporene er i midten af standardgrønt. Også her ville mindst en passende gulvtekstur være pænere.
- Mest af alt bemærkede jeg vegetationen. Kuju eller ej. For min smag er der ingen variation i træer og buske langs ruten. Men først og fremmest bemærkede jeg gang på gang den jævne forening af vegetation. Dette skaber en gentagen struktur, der er for ofte og i tæt rækkefølge (du kan også se den på Western Mainline fra JT).
Mulige løsninger: Drej de enkelte objekter, når du placerer dem i forskellige retninger (ruten er også meget tidskrævende), brug længere objektrader i længere "afstande" i stedet for korte (f.eks. En 50 m lang række buske i stedet for 50x en 1 m busk) og lidt mere variation mellem dem ( andre buske, træer, græs, blomster osv.). 
Hvad skal berøres:
- I nogle få sektioner stod træer / buske ud i banen. Hvis de ikke er blevet selvstændige med mig, skal de stadig rettes (desværre husker jeg ikke nøjagtigt hvor: mellem Kobenhavn og Slagelse? Både på hovedruten og SFS).
ydeevne:
Ydeevnen er ret god sammenlignet med alle de ruter, jeg har. Kører jævnt så langt, når du nærmer dig Kobenhavn H, der er hyppige pauser i belastningen (men der er også større banesystemer).
Jeg har vedhæftet nogle billeder, TIL BEMÆRKNINGEN:
det farverige mosaiklandskab under sporene er sandsynligvis ikke en fejl i ruten, men en "fejl" på grund af min installationstaktik (se punkt 3 ovenfor). Så ignorere det, når du ser!
[Vedhæft = 356.064] [/ attach] [attach = 356.065] [/ attach] [attach = 356.066] [/ attach] [attach = 356.067] [/ attach] [attach = 356.069] [/ attach] [attach = 356.070] [/ attach] [attach = 356.071] [/ attach] [attach = 356.077] [/ attach]
Vegetation i vejen, for ensartede buskstrukturer langs sporene, tomt landskab
[Vedhæft = 356.072] [/ attach] [attach = 356.073] [/ attach] [attach = 356.074] [/ attach] [attach = 356.075] [/ attach]
Logoet til højre rammer min installationstaktik ganske godt i dette tilfælde: * * Shau
[Vedhæft = 356.080] [/ attach]