I can say that I find the 186's performance realistic! in reality they slip a lot, especially with wet tracks
Beiträge von Coquinati
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Coquinati thanks, it seems that it only needs one triggering. I´ll take a look at it!
Sebastiaan and what does it do if You start with one loco detached and drive to the consist? Does it hang after coupling to the consist with loco?
OK thank you. please let me know when this is done. thanks
best regards
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Main brake pipe pressure should be lowered two times under 2 bar and then released and just after that it shall be completed. I haven´t changed this treshold value at all. What is it doing in Your game? At what pressure it stops lowering it?
jstange I was not sure if it will work on all PCs, even now some people said that it is quite buggy, so I have done this only as an optional feature.
750.7 is still a long run to go, there is still some things left to do, mainly AVV (automatic train control).
I am attaching a video of what happens to me.Externer Inhalt youtu.beInhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt. -
I haven´t been changing anything with ETCS brake test, only I made times for brake release and application a bit longer, so it should probably be longer than previous versions.
the release is longer than before.
but now the test is successful only with a blast of air.
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if I can say my opinion. the etcs brems test with the new update takes too little time. with a 430-meter train it took just a few seconds.
in my opinion the test of version 1.04 was more real
I say my opinion, I can be wrong
Best regards
Coquinati
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1.05 was released. if I go to download it, however, the size and name are 1.04Best regards
Coquinati
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At the top of this website you will see an window called "Downloads". Click it and go to Manual: Submit download. There you will find an good explanation about it.
thank you so much
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Hello . I created a driving scenario on the Koblen- cologne. I worked hard to make it realistic.
I want to share my work with these forums.
what can I do? I don't understand German, I'm Italian
Best regards
Coquinati
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Wird hoffentlich auch bald fertig
beautiful repaint. is it already possible to buy it?best regards
coquinati
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wenn ich helfen kann, im manövriermodus und mit eingeschaltetem pzb. Die Lok hält die Grenze von 40 km / h nicht ein
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Thanks, I didn´t notice, how stupid.
it can happen, even the first time I took a long time to understand the problem
best regards
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Ciao,
purtroppo il test dei freni continua a non funzionare. Vedi:
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La tua locomotiva è in modalità IS. È necessario premere shift + 8
Guten Abend, mit dem neuen Update kann ich die zweite Lokomotive im Slave, eine br189 von Vr, nicht mehr steuern. (Die Stromabnehmer gehen nicht runter)Best Regards
Coquinati
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Ciao Leute,
ich kann zwischen zwei br186 K-Train Lokomotiven keine doppelte Traktion mehr machen.
Best regards
Coquinati
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Hallo Leute . (Ich schreibe mit Google Übersetzer). Ich habe ein weiteres Problem mit dem ZWS zwischen 186 K-Zug und BR189 VR gefunden. Während meines Szenarios muss ich mich bereits im Zug an einen 189VR anschließen. das system sagt mir, dass die zws mit loco Vr aktiv sind. Die Lok reagiert jedoch nicht. Beispiel Ich kann nicht einmal den Stromabnehmer des Vr lok von der Master-Lokomotive (br186 k Zug) heben und senken.
Das ZWS scheint zu funktionieren, wenn Sie von vorne mit der Vr-Lok dahinter beginnenFrancesco Coquinati