Shunter TEM2: pack #1

  • Hallo Leute,
    ich habe mir nun endlich Railworks 2 gekauft 44,-€ im "Ich bin doch vll Blöd" Markt, nun bin ich bei meiner Suche nach Erweiterungen und Co., auf ein Russisches Addon gestoßen "Shunter TEM2: pack #1"


    Beschreibung des Herstellers:
    This is the first full-fledged russian add-on for RailWorks. It is totally exclusive and independent: all models, sounds, cabins, configs, scripts - everything is done hands of developers RailroadSim team, add-on does not use any default game content. All its own.


    Add-on includes

    • Shunter TEM2 in four liveries with the individual models, realistic cabin and sounds, and exclusive Driver Character model.
    • Four-axle tanker (mod.15-150) for the transportation of petroleum products in two liveries, with realistic sounds.


    We should also pay attention to the fact that with help of scripts was able to realize many of the tasty features that are absent in the game engine by default. More about this add-on.


    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.


    Und hier der Link des ganzen http://railroadsim.net/en/downloads/rw/packs

  • Naja das Fahren der Lok ist nun wirklich kein Problem, jedefalls nicht mit der vereinfachten Steuerung :P