Just Trains 'Clan Class' Gewinnspiel

• Just Trains 'Clan Class' Gewinnspiel

Bei Just Trains gibt es ein Download für fünf Personen zu gewinnnen. Ihr müsst folgende Frage dafür beantworten:

'Clan Class' was the nickname given to this class of locomotives - what was the 'official' name?

a) BR Standard Class 5
      b) BR Standard Class 6
      c) BR Standard Class 7

Die richtige antwort findet man leicht per google raus, bevor jemand fragt.

Die richtige antwort könnt Ihr per Mail an Just Trains schicken: scott(ät)justflight(punkt)com
      Der ganze Text vom Newsletter:
      OCTOBER CLAN CLASS COMPETITION - WIN A DOWNLOAD!

Our BR Clan Advanced and Mk.1 coaches collection for TS2015/2014 is the
      latest addition to the Just Trains Advanced range and includes accurate
      models of all ten Clan Class loco's as well as the new-build 72010
      Hengist, early and late style tenders, a set of Just Trains Mk.1 coaches
      and 15 scenarios!

We've got five Downloads of the Clan Class Advanced add-on to give away this month - for a chance to win one, just send us an email with the correct answer to this question:
      ...
      The competition closes on Sunday 16 November and the five winners wil be drawn at random from all the correct entries we receive - Scott will get in touch with the winners via email.

Dieses Produkt gibt es zu gewinnen.
      Grüsse Stefanix19
      Meine Szenarien, Schau dir mal meine Szenarien an. Ich freue mich über jedes Feedback. *hi*
      Werbung

The post was edited 3 times, last by Stefanix19: Satz entfernt, weil verschoben ().

• Selbiges gilt für Newsletter Angebote.
      Wer in den Genus von Vergünstigungen kommen möchte, darf sich ruhig bei JT registrieren. Per Newsletter kommen die Monats Angebote und Gewinnspiele per Mail und sind nicht öffentlich.

Just Trains Shop

​Get our Newsletter and e-shots
      For the latest news, details of special offers and a chance to win a download each month.
      "Jedes Ding hat drei Seiten, eine positive, eine negative und eine komische." Karl Valentin

Grüsse, der IIThanatosII